vineri, 26 august 2011

La inceput a facut Dumnezeu cerul si pamantul. Pamantul lui Stefan Voievod cel Sfintit

Pelerinaj in Moldova lui Stefan










































































































Un comentariu:

  1. As dori si eu adresa de mail a parintelui Macarie ieromonahul, care am inteles ca lucreaza cu un parinte de la Sihastria Putnei pt. traducerea acatistului Sf. Vasile de la Ostrog. Eu am o varianta a mea in romana, dar nu stiu s-o traduc in sarba. Poate i-ar face bucurie Sfantului. Va stau la dispozitie cu alcatuirea de acatiste in cinstea Sfintilor... in romana. Nu sunt un prea bun scriitor de acatiste, dar nadajduiesc la mila lui Dumnezeu si la ajutorul Sfintilor. Daca doriti va pot trimite cateva acatiste.

    http://poeziicrestinortodoxe.wordpress.com/2011/08/30/acatistul-sfantului-ierarh-vasile-al-ostrogului-29-aprilie-12-mai/

    adresa mea: mihaela_mb1@yahoo.com

    Va rog sa-mi scrieti urgent !!! Ca eu as pleca cu ajutorul lui Dumnezeu in septembrie la Ostrog.

    RăspundețiȘtergere

HTML